pondělí 6. dubna 2009

dneska

mám nějaké nápady, ale vůbec se mi nechce nic psát, takže ve zkratce:

- o víkendu v Olomouci, stupňuje se rychlost, kterou jezdím, cestou zpět jsem dal Olomouc-Praha za hodinu a padesát minut, přitom jsem nijak zvlášť nespěchal... asi bych měl začít jezdit přes Hradec, tam to tolik honit nejde

- koupeny nové brýle, dívá se mi přes ně dobře, ale stále váhám o designu... ale asi je to o zvyku ... zajímavé je, že všude v Olomouci dělají brýle do týdne až do 14 dnů, v Praze je udělají za 30 minut

- založen účet pro SVJ u RB ... ještě svolat členskou schůzi a vysvětlit všem, proč chceme měnit správcovskou firmu a že nás ta stávající okradla možná o 400 tisíc Kč

- velikonoce na krku, až asi začnu jezdit na kole

- dokončená kuchyň a přichází období save money and pay your debts!!! :o)

- při zmíněné cestě z Olomouce do Prahy jsem udělal zajímavou zkušenost, něco jako flirt při jízdě na dálnici ... někde za brnem mě předjel peugeot a v něm nějaká blondýna, rychlost oscilovala někde mezi 150-180, chvíli jsem se jí držel, občas jsme se předjeli, ale vytvořili jsme tandem a jeli až do Prahy spolu ... asi okolo půlky cesty mě zkoušela, zpomalila a vrátila se k původní rychlosti až ve chvíli, kdy viděla, že na ni čekám ... pak zrychlila přes 180 a zjišťovala, jestli ji dojedu nebo ne (nutno podotknout, že měla poněkud silnější auto, myslím, že to byl peugeot 407, ale kubatura na těchto autech nebývá...) ... odbočila na Jesenici a Říčany, možná teda bydlí kousek ode mě, ale k žádnému kontaktu nedošlo ... i když bylo vidět, že těsně před odbočkou ještě rychle dopředjížděla poslední auta a odbočila až na poslední chvíli ... byla to sranda, alespoň to uběhlo ... tohle už jsem jednou udělal, při jízdě přes HK ... lidi čekají, že s někým pojedou a mají tendenci dělat skupinky a vést se po silnicích společně :o)

- jinak nic zajímavýho, život ubíhá...

0 komentářů:

hledej.me » Tykač

Google
 

počet návštěv blogu za posledních 7 dní

Oblíbené příspěvky

hledej.me