úterý 8. července 2008

včera rekordní příjmy přes Google AdSense


Včera mě asi seznam zaindexoval poněkud lépe pro jeden z mých finančních článků, což znamenalo asi o 100% zvýšený počet návštěv a zcela bezprecedentní :o) nárůst výdělku přes AdSense. V podstatě jsem včera vydělal 1.16USD, což byla před cca 3 měsíci zhruba polovina měsíčního výdělku.
Už jsem se naučil trošku pracovat s reporty z Adsense, dokonce mám už na Google Documents nějakou statistiku, ale během pár dní to marketingově zabalím a dám sem k dispozici.
Můj nejnavštěvovanější článek byl vlastně jen publikační omyl, který jsem sem plácnul poté, co jsem dodělal výpočet cestovních náhrad a chtěl se s vámi podělit o zajímavou adresu. Který článek to je, lze snadno zjistit v levém pruhu ve widgetu Popular Pages Today. Sice to nejsou nejpopulárnější články jen za dnešek, ale rozebírat, proč FEEDJIT lže, to opravdu nemám v úmyslu :o)

0 komentářů:

hledej.me » Tykač

Google
 

počet návštěv blogu za posledních 7 dní

Oblíbené příspěvky

hledej.me