středa 9. července 2008

dnes jsem podepsal předávací protokol k bytu v Pitkovicích

a dostal jsem k němu příšernou tašku s nápisem Central Group, deštník, karty a žlutou přikrývku.

Když k tomu přičtu, že bytový dům není zkolaudován a musel jsem podepsat papír, že tam do kolaudace nebudu bydlet, přičemž mi zástupce Central Groupu sám řekl, že se to stejně nekontroluje a že neví, kdy ta kolaudace proběhne, nevím, jestli se mám smát nebo mám brečet... a to všechno za 3 mega, super, ne?

Následně jsem volal nějakému přejímacímu technikovi, který mi má byt předat a ten si se mnou nemohl domluvit schůzku, protože nemohl nastartovat počítač. Tak řekl, že za chvilku zavolá ... nezavolal ... a mě to vůbec nepřišlo divné, řekl jsem si, že mu zkusím zavolat zítra ...

Kde to jsme?
Když si prohlížím logo společnosti Central Group, vždycky si vzpomenu na Orwellovu knihu 1984 a na všeobjímající firmu ...

Navíc se pokouším přes Paypal zaplatit nějaké pouzdro na můj Asus EEE PC a nefunguje ani to ... to je zas den :o|

0 komentářů:

hledej.me » Tykač

Google
 

počet návštěv blogu za posledních 7 dní

Oblíbené příspěvky

hledej.me