čtvrtek 27. února 2014

zaggkeys klávesnice pro iPad

dneska jsem si koupil v Alze klávesnici ke svému iPadu - ZaggKeys keyboard



Musím říct, že se mi na ní píše super a má oproti jiným klávesnicím jednu obrovskou výhodu - třeba klávesnice Logitech musíte otevřít a iPad v nich upravit, tohle jen prostě otevřete a iPad je připravený k práci.

Nebudu zdůraznovat x druhů podsvícení klávesnice, české popisky a nevím co ještě.

Jedinou nevýhodou je cena, asi 2700 Kč, což je skoro polovina ceny iPadu, ale pro ty, kteří třeba používají iPad i na psaní pracovních mailů, se to bude hodit :)

Klávesnice je sice malinká, ale dá se na ní psát v pohodě všemi deseti, z nějakého důvodu dokonce správně nahmatám i závorky pro smajlíky a tak.

Jen jsem zatím nenašel, kde je háček, jak jste si určitě všimli, že mi tu chybí...

Taky se mi subjektivně zdá, že to víc žere baterku, ale asi jde jen o subjektivní pocit.

Zatím vše, zřejmě, až na tu cenu, klávesnici doporučuji.

0 komentářů:

hledej.me » Tykač

Google
 

počet návštěv blogu za posledních 7 dní

Oblíbené příspěvky

hledej.me