neděle 20. listopadu 2011

Radek Hulán - demagog s možností odběrů na facebooku

Vždycky jsem byl proti Radkovi Hulánovi trošičku vysazený. A to zejména z důvodu, že tento mladík píše na svoje stránky své názory, což mu samozřejmě nemůže nikdo vyčítat. Tyto názory jsou ale pro někoho jiného, kdo v popisované problematice není nováčkem, zcela za úrovní možné akceptace nesmyslného blábolení.

Jinými slovy, pokud se Radek Hulán pustí do popisu služby Gmail, mimochodem nejoblíbenějšího emailu na světě, zapomene si všimnout, že lze měnit barevná schémata a v článku onanuje nad šedými popiskami s šedým pozadím. Poté srovnává velikost 7GB s 25 GB konkurenčního balíku, což jsou sice pěkná matematická čísla, ale každému, kdo ví, jak se pohybují velikosti emailových storage, je dopředu jasné, že pro normální použití je dostatečné cokoliv nad 3 GB pro člověka, který email používá “jako běloch”, čímž mám na mysli, že si do storage emailu třeba nenahává 400 MB soubory. Například já osobně používám gmail jako svůj primární mail už 10 let, nechávám si do něj posílat i konference a bláboly ze serveru kurzy.cz, mám ta tedy desítky tisíc emailů a zaplněná kapacita je 3.5 GB.

To vše blije na stránce facebooku, kterou lze sice sledovat, ale přispívat k ní mohou jen vyvolení nohsledi. Doporučuji se na jeho stránku občas podívat, i na komentáře příspěvků. Podle mě tam roste pěkná skupina ovlivnitelných magorů, kteří souhlasí se vším, co jim jejich vůdce řekne.

Moje asi týdení sledování jeho zvratků vyvrcholilo dnes, kdy jsem si přečetl jeho komentář k článku na idnesu, ve kterém je, btw jako obvykle, zcela tendenčně, popsáno odebrání řídičského průkazu nějakému psychopatovi z Liberce, který neudělal to, že by se obrátil na právníky, aby mu řidičák vrátili, což je v této době zcela běžná záležitost, ale najmul si řidiče a nyní po státu požaduje úhradu zaplacených nákladů.

Psychopat ať klidně skáče v Liberci po svém penisu, to je mi úplně jedno, ale v článku není zmíněno několik podstatných věci:
1) daný člověk překročil o více než 10 km/h maximální povolenou rychlost v daném úseku
2) daný člověk tímto přestupkem dovršil odebrání 12tého bodu, tudíž není pravda, že mu sebrali řidičák za jeden přestupek, ale za sérii přestupků, z nichž byl ten uvedený jako poslední
3) není pravda, že by člověk nevěděl o svých bodech, protože jak je v článku uvedeno, minimálně při dovršení 12 odebraných bodů tomu pánovi přišel dopis, kdoví, jestli byl první
4) uvedený pán je majitelem Libereckého centra Babylon, jeho manželka je asistentkou tamního hejtmana, a co mám zkušenost, tyhle gangy, nejen v Liberci, mají obecně potíže s dodržováním zákonů. Toto na mě působí, že jde o provokaci podnikatele, který už neví coby.

Do toho všeho vkročí Radek Hulán, abolutně ignoruje fakta vyplývající z obecně známých skutečnosti (například že řidičák není zabaven na základě jednoho přestupku, ale až po sérii několika různě ohodnocených přestupků) a začně blít svoje morální rozumy.

Tímto jsem asi učinil zadost své zášti vůči RH. díky za pozornost :)

---------------------------------------------------------

Radek Hulán na facebooku

bbone99 napsal: majitel Libereckého Babylonu přišel "nespravedlivě" o řidičský průkaz, když ho policisté sankcionovalii (zřejmě už poněkolikáté) za rychlou jízdu a žaluje kvůli tomu stát o ušlou škodu ve formě úhrady nákladů na řidiče. Podnikatel se zřejmě ploužil městem ve své BMW X6 nebo Audi S8, to se mi ale nepodařilo vygooglovat.
a) každý průměrný advokátní koncipient dokáže vrátit body formou rozporování jednotlivých přestupků, takže řidičák je zpět do pár dní, to si zřejmě pan majitel podnikatel neumí zjistit a Hulán z toho dělá tragédii velikosti buzerace policejním státem
b) Huláne, co máš z toho, že píšeš takovéto demagogie? Co článek, to snůška výmyslů a polopravd k demonstraci výhod zvoleného produktu nebo myšlenky.
Uf, jsem si potřeboval ulevit, asi si Hulána odeberu z informačních zdrojů nebo mě trefí šlak :)

0 komentářů:

hledej.me » Tykač

Google
 

počet návštěv blogu za posledních 7 dní

Oblíbené příspěvky

hledej.me