sobota 22. října 2011

what’s up now?

Už dlouho jsem tu nepsal svoje oblíbené “co týden dal”, ale dneska, když jsem jel po dálnici do Olomouce, jsem si vzpomněl, že bych mohl obnovit starou tradici.

Jak šlo dočíst v předchozích postech, úspěšně jsem namontoval a rozchodil digitální termoregulační hlavici na topení :) celkem se roztrhl pytel s objednávkami pouzder, dělá to teď cca 4 týdně, google je asi pomatený a zásobuje mě klienty.

V práci zatím v pohodě, úspěšně jsem se přehoupl do druhé poloviny zkušební doby, zatím jsem na sebe neslyšel žádné stížnosti, i když je pravda, že takového stížnosti moc slyšet nejsou.

Před cca 14 dny jsem podal trestní oznámení kvůli vysokému odběru plynu u nás v domě a už pár dní na mě čeká na vyzvednutí doporučený dopis z policie v Praze, takže třeba mě informují, že to odložili.

Asi jsem tu nepsal, že jsem si pořídil nový telefon, blackberry 8520. Zatím jsem z něj nadšený, funguji bez speciálního tarifu (BIS), ale nevadí mi to. Maily z gmailu mi chodí do pár minut, výdrž asi 3 dny, trošku mi chybí GPSka a rádio. Možná by to mohl vyřešit lepší model blackberry myslím 9870, ale o tom začnu uvažovat až jestli přežiju zkušebku. Koupil jsem ho na inzerát za 2 litry, fakt spokojenost. Nový stojí asi 5 nebo 6 litrů, úspora veliká, i když jsem si původně chtěl koupit ten nový.

Kromě svých peripetií s ženskýma ještě stojí za zmínku, že spotřeba v Olině za posledních >1000 km je 5.1 litrů, nějak si to ve svých 236 tisících km sedá, asi je dobře zajetá :) zítra jdu měnit gumy a pustíme se do zimního provozu.

Jo, taky se mi mírně zvedá návštěvnost serveru hledej.me, asi to bude tím, že jsem tam umístil linky na celebrity, mám v plánu udělat stejné linky i na fotbalová a hokejová mužstva, pár lidí se najde, co na to klikne, akorát mě trošku štve neúplná grafika. Chtělo by to na tom trošku zapracovat. Jak to vidím, obětuju 10-20 litrů a zkusím s tím něco udělat... I když návratnost bude asi nulová...

Tak to je asi zatím všechno.

0 komentářů:

hledej.me » Tykač

Google
 

počet návštěv blogu za posledních 7 dní

Oblíbené příspěvky

hledej.me