sobota 5. září 2009

google documents?

V poslední době, kdy mi odešel Harddisk na stolním počítači, často používám Google Documents a otevřeně přiznávám, že na svém počítači nemám od té doby nainstalován žádný kancelářský software typu MS Office nebo Open Office.

Nepotřebuji je, Google Documents pokrývá moje základní potřeby psaní dokumentů a počítání v Excelu.

V souvislosti s předchozím postem Znáte Balsamiq Mockups? - před chvílí jsem se logoval do Google Mail a všiml jsem si podobné postavičky, jaká je použitá v Balsamiqu. Lze tedy říct, že neformální kresbičky a postavy ve stylu "kreslím jako 3-leté dítě" se stávají novým trendem, rozhodně tí m nechci říct, že je mi vzdálený.

Co bych na Google documents zlepšil?
- sharing více souborů jako balík - například předevčírem jsem posílal cca 9MB PDF dokumentů, které mám i naklikané v Docs a musel jsem to rozdělit do 3 balíků, aby to přijal poštovní server příjemce, líbilo by se mi tedy možnost vypublikovat celou složku, nikoliv samostatné soubory
- občas se mi stane, že se to při uložení zasekne
- upload více souborů najednou např. něco ve stylu "Send to GoogleDocs" při pokliknutí pravým tlačítkem (ano, vím, že existují pluginy, ale třeba já jsem minulý týden upgradnul Firefox, nejsem geek, ale bylo mi to nabídnuto, poté jsem vyhledal příslušný plugin a ten mi oznámil, že pro novou verzi nepracuje ...)

Jinak celkem dobrý, já hledám něco ve stylu Osobní docum ent management system, dlouho nic nenacházím, paskvily typu PHP aplikace s uploadem každého jednotlivého souboru neberu, dobré bylo Nuxeo, ale pro osobní použití dost komplikované, Google Docs mi přijde jako Nuxeo připravené pro normální lidi. Chci někomu ukázat nějakou tabulku, prostě ji vysdílím, je to na webu updatováno každých 5 minut a dotyčný se na to může dívat. Konkrétně tohle v Nuxeu nebylo vůbec.

0 komentářů:

hledej.me » Tykač

Google
 

počet návštěv blogu za posledních 7 dní

Oblíbené příspěvky

hledej.me