pondělí 2. prosince 2013

Můj novy příspěvek z iPadu

Koupil jsem si nový iPad míní a píšu na něm tenhle příspěvek ... A musím říct, ze je to super.


Docela dobře se mi na něm píse v landscape režimu... Docela bych i řekl, ze se mi na té dotykové klavesnici píse stejně dobře jako na hardwarové.

Koupil jsem si k němu i skládací obal, teda lépe řečeno jen kryt na displej. A dneska i tuzticku za 350 Kč.

Takže postupem času budu referovat, jak se mi používá. Po chvilce zatím teda musím konstatovat, ze to nemá nic společného s malýma androidama, i když jsem byl vždycky zastáncem toho, ze android je lepší ;)

Ještě sem zkusím dat nejakej obrázek... Jestli tu teda nejakej mám.

Jo, takže to jde pěkně ;)


0 komentářů:

hledej.me » Tykač

Google
 

počet návštěv blogu za posledních 7 dní

Oblíbené příspěvky

hledej.me