pátek 13. prosince 2013

zkušenost s podvody...

CHTĚLA BYCH SE SE VŠEMI PODĚLIT S TÍM CO SE MY DNES STALO: PŘIŠLA Mi NA
MOBIL SMS Z TEL ČÍSLA 604 945 020 PANÍ NOVÁKOVÁ. DOBRÝ DEN TADY NOVÁKOVÁ
OMLOUVÁM SE ŽE VYRUŠUJI ALE OMYLEM JSEM K VÁM POSLALA MOJI POTVRZOVACÍ
ZPRÁVU MUŽU VÁS JEN POŽÁDAT O PŘEPOSLÁNÍ STRAŠNĚ MOC MI POMŮŽETE VÁŽNĚ
DĚKUJI MOCKRÁT NOVÁKOVÁ 604945020 TAK JÁ JAKO KRÁVA JÍ PÍŠU ŽE JE MI
LÍTO ALE ŽE ŽÁDNÁ SMS Mi OD NÍ NEPŘIŠLA A V MOMENTĚ SMS OD VODAFONE ŽE
NĚJAKÁ M PENĚŽENKA KTEROU JSEM NIKDY NEAKTIVOVALA MI ODEČÍTÁ 2400 Z
VYUČTOVÁNÍ!!!!!!!!! PROSÍM O MAXIMÁLNÍ SDÍLENÍ .. PŘECI TO TÉ SVINI
ZLODĚJSKÝ JEN TAK NEPROJDE!!!!!!!

Alena Kopecká Paní Martino sice Vás neznam ale moc děkuji za upozornění.
Dnes mi přišla ta samá zpráva jako Vám ale z jiného čísla a to 739041508. Nějaká pani Hanzlíková mi píše abych jí přeposlala nějaký kód (který
mi samozřejmě napřišel) na její číslo 604962238. Jen díky Vám jsem jí
neodpověděla zpět že mi nic nepřišlo. Prosím všechny o maximální sdílení,
protože jak je vidět, může to přijít z jakéhokoliv čísla!!!!!


0 komentářů:

hledej.me » Tykač

Google
 

počet návštěv blogu za posledních 7 dní

Oblíbené příspěvky

hledej.me