pondělí 6. února 2012

kde se vzaly, tu se vzaly, pěkné holky :)

Takhle sedím večer u google a napadlo mě, co si svět představuje pod pojmem “nice girl”.

Musím přiznat, že jsem byl trošku v šoku, co se mi objevilo ve výsledcích vyhledávání, ale jde jen o dobře zoptimalizované SEO, zbytek už byl lepší. Však zkuste sami zde.

image

Další zajímavé výsledky jsou.

- nice boy
- pěkná holka nebo pěkný kluk :)

Už jsem si vlastně vzpomněl, vlastně jsem zaregistroval, že u jedné fotky známé na facebooku se objevila zkratka MILF, tak jsem pátral, co to je. Resp. zhruba jsem to tušil, ale nebyl jsem si jistý, jak moc si onu dotyčnou kamarádi, mezi něž nepatřím, dobírají. I tam se dostaneme na celkem pěkné obrázky, i když ta zkratka nevěstí nic, co by se hodilo na veřejné označení někoho známého, trošku nezákonné rozhodnutí poškodit někoho.

Co vy na to? Používáte google pro vyhledání obrázků, které vás zajímají? Občas je to zábava, stačí nakoupit fotorámečky a najít si nějaké známé, kteří se tam budou vyjímat... každopádně je to zajímavé minimálně pro internetový marketing.

Uf, se z toho zblázním, pokud v tomhle článku vidíte slova, která vám sem nepatří, tak si z toho nic nedělejte a než se zavřete do lednice nebo skočíte do postele, přečtěte si některý z následujících článků, který by vám to mohl ozřejmit :) Snad už tu mám tisíc znaků.

0 komentářů:

hledej.me » Tykač

Google
 

počet návštěv blogu za posledních 7 dní

Oblíbené příspěvky

hledej.me