úterý 10. května 2011

některé drobnosti z poslední doby

Dneska jsem si koupil na aukru Dock station (Lenovo Ultrabase dock) pro moji bestii a začal jsem se zabývat myšlenkou, že vyhodím svůj desktop a udělám z bestie svůj běžný počítač.

Takže jsem ji nastartoval a s hrůzou zjistil, že je to pomalá potvora. Ha, na vině byl zřejmě program z Google Pack pod názvem PC Tools Spyware Doctor, už dřív jsem s tím měl problémy, teď se zpomaloval zřejmě kvůli tomu, že mu odešla nějaká licence, tak jsem ho na 3 (!!!) pokus úspěšně odinstaloval.

Taky jsem vyhodil ICQ Toolbar a z ICQ udělal service, která se automaticky nestartuje při startu Windows. Taky jsem si dal oficiální Lenovo theme do W7, takže mám klid… Ještě přesvědčím Microsoft Live Writer, aby mi přestal dělat opravy do toho, co píšu, a budu spokojený. Zřejmě ani nebudu nic instalovat, protože jak sleduji na sobě, že když se počítač zasekne, naplňují mě pocity beznaděje.

Taky jsem byl dneska v bance seznámit se se svojí osobní bankéřkou, zrušili jsme spolu používání simtoolkitu, zavedli autentizaci přes SMS. Sice mě slečna u toho zablokovala celý účet, ale po cca 30ti minutách to bylo všechno v pořádku. Zaznamenal jsem slabý pokus o vnucení nějakého produktu, ale ujistil jsem ji, že kvůli tomu jsem k ní nepřišel.

Překvapilo mě, že jsem opět mezi prémiovými VIP klienty, mám nárok na nějakou Premium kreditku, sice pěkně vypadá, ale výhody na ní jsou asi poloviční než na mé Bene plus.

Takže testovací post přes mou bestii vyšel, chová se rychle, už se těším, až ji zaparkuju v dock…

podrobnosti o dock station jsou zde: http://www.alza.cz/lenovo-thinkpad-x200-ultrabase-dock-d110001.htm

Na aukru jsem ji koupil za 1600, sice bez klíčku, ale já to stejně zamykat nechci :o) (koonečně jsem vypnul ty smajly)

0 komentářů:

hledej.me » Tykač

Google
 

počet návštěv blogu za posledních 7 dní

Oblíbené příspěvky

hledej.me