pondělí 6. července 2009

střípky z uplynulého týdne

Sedím doma po uplynulém prodlouženém víkendu, který jsem strávil v Olomouci. Minulý týden jsem prožil nachlazený, asi reakce na klimatizace v autech, pracích, shopping parcích a kdoví kde ještě.

Můj IBM NetVista se mi nepodařilo rozchodit ani poté, co jsem zakoupil nové šráky z řadiče. Ještě zkusím někoho ukecat, ať mi s tím pomůže. Neřekl bych, jaký je problém nabootovat z USB. Člověk by řekl, že už to musí být desetkrát vyřešeno, že? Nicméně ta IBM mrcha nebootuje ani z bootovatelného CD, je to prostě nějak rozbitý.

Minulý týden se kromě nemocí nesl v duchu aukra a prodeji na něm, dokonce jeden den jsem odesílal hned 3 zásilky - 2 chorvatské SIM karty, které prodávám s tisíce procentním ziskem (bohužel v absolutním vyjádřením malým), dál jsem se zbavil wifi usb donglu.

Od příštího, vlastně od tohoto týdne, začínám chodit do klubu Brumlovka, kde mi kolega přenechal za 750 měsíčně na 2 měsíce svoje členství. Protože začínám mít obsazené všechny večery, cvičit budu chodit asi ráno. Snad nebudu opět nemocný...

Jinak - klasika, boje s central groupem ohledně statisícových nedoplatků a ztracených peněz, nekončící práce, ...

Marně se snažím najít něco pozitivního. Začínám koketovat s myšlenkou návrat na Moravu... Alespoň do Brna...

PS: jak se tak pozoruju, moje týdenní edice nazvané Střípky z uplynulého týdne se stávají populárními.

PS1: kvůli blogování se těším na novou nokii N97, ale zatímco v USA ji prodávají za 14 tisíc i s DELL notebookem (vostro?), u nás stojí samotná asi 17 nebo 18 litrů ... to je docela dost... Za tu cenu do toho nepůjdu, to je pro mě dost peněž. Moje cena je 10 litrů.

0 komentářů:

hledej.me » Tykač

Google
 

počet návštěv blogu za posledních 7 dní

Oblíbené příspěvky

hledej.me