pátek 9. srpna 2013

tak co dál :)

Zjistil jsem, že návštěvnost mého blogu rapidně padá dolů, což je zřejmě způsobeno tím, že do něj vůbec nepíšu. Překvapivě. :)

Takže pokusím se otočit směr vývoje, blogování mě vždycky bavilo, a občas sem zase začnu něco psát. Hlavně si chci ověřit svoji teorii o tom, jak roste návštěvnost blogu společně s příjmy na reklamu.

Já jsou hlavní témata? Určitě se budu snažit napsat něco o běhání. Taky mám pěkné téma právního dopadu z Nového občanského zákoníku, tímto tématem jsou svěřenecké fondy. Zajímavá věc jak pro uživatele, tak i pro právníky, kteří se tím můžou živit. Příležitost ochránit svoje investice, údajně je tam i příležitost prát peníze, ale to nejsem schopen posoudit...

No a nakonec tu budu propagovat svůj staronový projekt hledej.me, resp. novinky.hledej.me. Trošku jsem s tím popojel, ještě je na tom samozřejmě spousta práce, ale výsledky to dává pěkné :) Akorát se to občas trošku zadrhne, ale to asi vím proč.

0 komentářů:

hledej.me » Tykač

Google
 

počet návštěv blogu za posledních 7 dní

Oblíbené příspěvky

hledej.me