pondělí 28. února 2011

Fwd: Re: dokdy se píše dohromady ???

večerní konverzace :)


---------- Forwarded message ----------
From: Honza bb99 <b@gmail.com>
Date: 2011/2/28
Subject: Re: Re: dokdy se píše dohromady ???
To: xxxxe@centrum.cz


já žádný diář nemám, žiju chaotický život, třeba včera jsem zjistil,
že zítra začíná březen a celkem mi to vyrazilo dech

budu upřímný, fakt jsem si myslel, že tu budeš až v dubnu, večery
nemůžu, jen ve středu mám násilně nařízené jednodenní volno, tak
bychom možná mohli stihnout zajít dopoledne do maňáskového divadla
nebo alespoň to kachno-kafe nebo co jsme to tam tenkrát plánovali :)
Ještě ale musím stihnout saunu, fitko a běhání :o)

na prázdniny si nevzpomínám, vlastně ani nevím, co jsem dělal
předminulý víkend ... jo, byl jsem lyžovat s těma vdanýma ženskýma z
Plzně, asi v Rokytnici, jeli jsme podle navigace :o) byla to legrace,
taky by ses měla vdát, třeba bychom se pak mohli začít vídat častěji
:o)

dneska jsem byl dopoledne na Chodově v Silicon Valley, tak jsem zíral
z okna, jestli jsi to nebyla ty, ale asi ne

pa

2011/2/28  <.cz>:
>
> legraci ? z tebe ? a můžu ? :-)
> děkuju za opakování. to potěší.
>
> je to prozaičtější, prázdniny jsou jarní. vzpomínáš si na ně ? ;-)
>
> ach ju, do soboty čas, ale o tebe nic určitého... jak mám pak plánovat ??? jak vypadá tvůj diář a volná okýnka v něm ???
>

0 komentářů:

hledej.me » Tykač

Google
 

počet návštěv blogu za posledních 7 dní

Oblíbené příspěvky

hledej.me