sobota 5. února 2011

dnes opět v Polsku, aneb na čem ušetřit

Asi před 2 lety jsem tu psal, jak jsem byl v Polsku a na čem se dá ušetřit. Dneska to zkusím znovu s aktualizovaným listem. Takže vzhůru do toho – dneska, v sobotu, jsme vyrazili z Olomouce do Bialsko Biala do obchodního domu Auchan. Už to tam známe, sjede se z dálnice, projede se kolem Auchanovské pumpy a jste u obchodu.

Takže cena nafty: 28.6 Kč – nejlevnější bio diesel v té době v Průhonicích je na 29.6, takže cena dobrá, jinak český průměr se pohybuje okolo 32 Kč.

Co dalšího? Cigarety Lucky Strike asi o 15 Kč levnější na krabičce, kupoval jsem nějakou kosmetiku, třeba Loreal gel Out_of_bed, který používám a zdražili mi ho u nás na 120 Kč, tady je za cca 90 Kč, asi o 30 procent levnější, jídlo je známá věc, že je to levné o podobné procento, co mě zaujalo, tak jsem si vzal do kapsy svoji “must have” mastičku BIODERMA Sensibio DS+, kterou jsem v ČR v klasické lékárně koupil a 370 Kč, na internetu za 279 Kč a hádejte, za kolik ji měli v Polsku? Ha, překvapivě za 270 Kč. Takže ceny v Polském krámě (klasické lékárně) srovnatelné s českými eshopy (a to připočítávám poštovné…)

Takže přátelé, kdykoliv budete mít cestu do Polska, nezapomeňte si tam udělat pořádný nákup Smile

0 komentářů:

hledej.me » Tykač

Google
 

počet návštěv blogu za posledních 7 dní

Oblíbené příspěvky

hledej.me