sobota 2. května 2009

střípky ze začátku máje

opět se mi nechce vymýšlet "zajímavé" články, proto jen v rychlosti, jak to teď vypadá:

- na prvního máje návštěva z Olomouce, tzn. procházka na Ladronce, pokračování na Petřín, což je velký zážitek, tam meeting ODS s subsidized klobásy s neuvěřitelně dlouhou frontou, žádná mávátka, větrníky, nakonec jsme vyškemrali nějakou propisku a snad i odznak nějaké europoslankyně

- poté návštěva v oblíbené restauraci OrangeMood, moje oblíbené jídlo 61 se vyšplhalo na gigantických 190 Kč, thajci si účtují i couvert za 30 Kč na osobu (!!), ve výsledku to znamená, že příště už si tam vezmu jen jídlo do krabičky.

- koupen kuchyňský stůl v Jysku za cca 1100 Kč, je to sice dočasné řešení, ale už se k němu dá posadit

- koupena další košile Next do sbírky, je mi sice trošku malá přes bicepsy, ale teď jsem po cvičení, takže se to snad zlepší

- poprvé bruslení na Ladronce, dneska, pak i posilovna, výsledkem totální fyzické vyčerpání

- zítra bych rád vyrazil na kolo, ale prozatím nevím, kam se v okolí Pitkovic dá vyrazit... sousedi ale někam jezdí, tak se z nich pokusím vytáhnout informace

- btw dovezeno i kolo z Olomouce, ale protože se mi ztratil cyklocomputer, koupil jsem si dneska nějakou sračku Sigma za 299, byl levnější, protože mu chyběl magne na špici, ale ten mám z předchozího computeru, tak jsem to vzal ... snad to funguje, ale uvidím

- jinak vypovězena smlouva s jednou správcovskou firmou, druhá poslala svůj návrh smlouvy a to by se člověk poblil ... takže mě zítra čeká kompilace

- tohle je asi pro dnešek všechno, zítra už mě čeká konec zábavy a začátek práce...

0 komentářů:

hledej.me » Tykač

Google
 

počet návštěv blogu za posledních 7 dní

Oblíbené příspěvky

hledej.me