úterý 26. dubna 2022

Huawei GT runner / moje hodnocení z alza.cz

Hodinky mám asi 4 týdny, jsem s nimi spokojený, jedna z mála věcí, u kterých jsem si po týdnu neřekl - to jsou zase vyhozené peníze - naopak, jsem z nich stále nadšený. Líbí se mi sportovní funkce, jsem aktivní běžec, chodím i plavat, v obojím fungují skvěle, nicméně mě trošku mrzí, že vše se ukládá v aplikaci Huawei, nikoliv v Google FIT, kde mám zaznamenanou svoji historii po mnoho let. Jsem korporátní krysa, polovinu času strávím na online meetingách, s hodinkami se dá telefonovat, což je příjemné, nejde je však napojit na Skype, Teams, atd... nevím proč, prostě to tam nejde, dají se použít jen na klasické telefonování. Hezké je i propojení na Google mapy (po doinstalování aplikace), kdy se vám na displeji hodinek zobrazuje navigace z G Maps, to je užitečné. Hodinky disponují vlastní pamětí na písničky, můžete je napřímo spárovat se sluchátky, takže není nutný telefon. Já však používám většinou Spotify, nepodařilo se mi hodinky přimět k tomu, aby přehrávaly zvuk ze Spotify, to by se mi hodilo při usínání, kdy poslouchám podcasty. Obecně hodinky se Spotify nemluví. S jedinou vyjímkou - když běhám, přes telefon poslouchám Spotify přímo do sluchátek - ha, na hodinkách se objevil u běhání název právě přehrávané písničky :) zajímavé. Monitoring spánku je v pohodě, zhruba to odpovídá. V sauně a v teplé vaně se hodinky mají tendenci vypnout s oznámením o přehřátí. V shopu je k dispozici spousta ciferníků, některé jsem si i koupil, nakonec jsem ale skončil u černobílého, který na displeji vypadá super. Výdrž baterie - s rezervou týden. Na Ali a Ebay k dispozici mega množství řemínků. Hodinky mají pokročilé sportovní funkce, ale škoda je, že poskytované indexy nejsou v hodinkách vysvětleny a abych všechno googlil, to se mi zatím nechtělo. Další důležitou věcí, která mě do doby koupě odrazovala od nákupu pokročilých smart hodinek - vypadají dobře i na relativně úzké ruce - do té doby mě to od koupě odrazovalo. Další pozitivum - bezdrátová nabíječka hodinky dobije fakt za chvilku, nestopoval jsem to, ale je to něco mezi hodinou až dvěma.

Plusy:

desing, jsou lehké
sportovní funkce
dlouhá výdrž
vestavěný reproduktor i mikrofon - možnost telefonování
navigace z Google mapy přímo na displeji
vypadají dobře i na "malé" ruce

nekompatibilita s Google Wear OS
dedikovaný a omezený obchod
chybí EKG
nemožnost propojit se Skype, Teams
zatím jsem neobjevil možnost alertů na zvýšený tep, zvýšený stres, atd...










0 komentářů:

hledej.me » Tykač

Google
 

počet návštěv blogu za posledních 7 dní

Oblíbené příspěvky

hledej.me