neděle 17. ledna 2010

Test psani na mobilni klavesnici...

Ted jsem si zka.ibroval displej a pise se mi daleko lip nez predtim .o) nl zta´ no ta, tl no tak to je tedy zajimave?... Z,ousim jeste neco napsat, pise se mi dobre, ale jen pokud pisu vse,i deseti, 'E:\cities\diskcache\4\oooat.....
.hoj houpnzlďkujol s ce mps jn $.pokusne psani jinak ani \omoc ne...\lropwx vsemi deseti se ,i zatim pise asi nejlip... Jeste to zkusim psat i s vibracemi, nejhorsi je pismeno m, ale uz si zvylam i ma nej... Pokud pisu rychle, tak tam mivam preklepy, ale fakt uz se zlepsuju ted jsem si vypnul character preview, mozna je to k lepsi, moc me to nemate, tteba si to ale zapmu, protoze je to lepsi kontrola toho, co pisu... Takze jeste jeden pokus... Mozna mi prospelo i to, ze jsem si dal vetsi intenzitu displeje a taky mi pomaha to, kdyz si zapnu to vibrovani... Wow, mlzma odtud budu i blogovat .o)

0 komentářů:

hledej.me » Tykač

Google
 

počet návštěv blogu za posledních 7 dní

Oblíbené příspěvky

hledej.me