pátek 22. dubna 2011

tento týden k nas.ání

nebyl nijak zvlášť překvapivý od předchozích týdnů Smile, jen tyhle vyjímky…

Před 14 dny jsem si koupil hodinky CASIO v Alze za 2600 Kč, ale byly mi dost velké, naštěstí mi kamarádka na kafi poradila, že taky něco koupili, co se jim nehodilo, a šli to do Alzy vrátit ve lhůtě 14 dní. Zkusil jsem to a ouha, bez problémů mi vrátili všechny peníze. Ne, že bych to chtěl využívat častěji, ale potěší to.

Dneska, v pátek, jsem jel před velikonoci do Olomouce po D1, očekával jsem horor, přichystaná cigára v dosahu volantu, ale žádná zácpa. Lidi asi už vyrazili dříve.

Kolega v práci mě obvinil, že jsem ho ve spolupráci s jiným kolegou na poradách natáčel na video na mobil a pak jsme si ta videa posílali a smáli se tomu. Po zděšení, nasrání a dnešním příchodu do práce, kdy jsem chtěl psát na oddělení Compliance, že jsem byl obviněn ze šikany, jsem byl svými nadřízenými zpracován, abych to nedělal. Uvidíme, jak se to vyvine, dneska jsem se však cestou do práce tak nasral, že jsem si chtěl vzít sick day, a jít se někam uklidnit. Rozdýchal jsem to, ale s kolegou se stále nebavím, což je v naší práci dost problémové.

Takže si hlavně nikoho netočte na video!!!

Trošku se zas rozjely objednávky na pouzdra, vystavil jsem novou stránku pro X12 ARC, pár lidí už na ní bylo, tak uvidíme, jak se to chytí. Překvapivě tenhle telefon nenabízí Vodafone, původně jsem myslel, že ano. Ale je v prodeji, tak by to jít mohlo.

Taky jsem při vracení peněz v Alze zjistil, že nemám svůj mobil, nakonec se našel zapomenutý v práci na záchodě. Nicméně jsem si mezitím musel nastavit flexilimit, aby se mi zablokoval. Druhý den, když jsem ho našel, ten flexilimit zas nešel odblokovat, musel jsem jít znovu do prodejny, aby mi to pán odblokoval až po rozhovoru s techniky. Vodafone má evidentně problém se svojí samoobsluhou.
Taky existuje funkce pro dočasné zablokování celého mobilu, resp. SIM karty, ale jak mě pán upozornil, může trvat až 14 dní (!!!), než to znovu odblokují.

Dál jsem zjistil, že Vodafone stahuje z prodeje moji X10 mini. Je to holt už rok starý telefon, ale bohužel není v nabídce nic tak malého a šikovného s androidem, tak jsem zvědavý, s čím který výrobce vyrukuje.

No, a to je asi všechno Smile

Joo, ještě jsem dneska s Olinou oslavil jejích 222.000 najetých kilometrů… Celkem dost, řekl bych… Jenže ona ta potvora jezdí furt dobře…

0 komentářů:

hledej.me » Tykač

Google
 

počet návštěv blogu za posledních 7 dní

Oblíbené příspěvky

hledej.me